måndag 27 juli 2009

När man som minst anar det...

I våras slipade jag under stor vedermöda hela botten med 400 och sedan 800 papper. Igår upptäckte jag att mina vänner lyft båten när vi var bortresta i förra veckan och "putsat lite extra". Allt givetvis bara för att göra mig och min bllivande fru på strålande humör samt en blank och fin botten inför semestern.

Funderar på om dom två "rättstavningsfenomenen" ska få korv med bröd på själva bröllopsmiddagen, som tack för hjälpen menar jag.







4 kommentarer:

  1. Mohahahahah!!!! Kan inte sluta skratta.../Åsa

    SvaraRadera
  2. Helt underbart. Årets bästa practical :-)

    Grattis och lycka till från en medseglare från Stockholm.

    /Patrick

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Först tyckte jag det var jävligt irriterande. Nu är det faktiskt rätt kul.

    SvaraRadera
  4. Bra planerat och utfört grabbar!
    / Henke W

    SvaraRadera